Bikini modell a javából - Interjú Kiss Virággal

  • Bejegyezte: Unknown
  • dátum: csütörtök, március 27, 2014 -
  • 0 megjegyzés
Kiss Virág bikini modell 23 éves létére nemrégiben  57 indulóból a harmadik helyen végzett egy nívós amerikai versenyen. Kitartása és hozzáállása alapján még nagy sikerekre számíthatunk tőle!


Kiss Virág

Először is gratulálok a legutóbbi eredményedhez, az Arnold Classic-on elért harmadik helyezéshez. Nem lesz valaki egyik napról a másikra bikini modell. Mesélj arról, milyen volt a kezdet?

Köszönöm szépen! Még tinédzserként egy versenyen lesérültem és a bokaműtét miatt abba kellett hagynom a dinamikus sportokat, ekkor találtam rá a bikini modellkedésre. Mindig is örökmozgó voltam, a balettól az atletizálásig kipróbáltam több sportágat, míg rátaláltam a testépítésre. A váltást elsősorban akkor éreztem, amikor tudatosult bennem, hogy ennél a sportnál nem elegendő a mozgás, a táplálkozás is nagyon fontos. Szeretem a kihívásokat, a diéta kifejezetten fejleszti a fegyelmezettséget, ami elengedhetetlen a testépítésnél és a hétköznapi életemben is.

A „nőiesebb” kategóriában indulsz a versenyeken. A felkészülési időszakban a szigorú diéta mellett milyen gyakran edzel? Kizárólag súlyzós edzést végzel vagy csoportos/egyéni órákat is beiktatsz? 

Csoportos órákra nem szoktam járni, hiszen mint versenyzőnek, személyre szabott edzésre van szükségem. Komoly szakmai csapat áll mögöttem, akik összeállítják az edzéstervem és az étrendem. Heti 5-6 súlyzós és 6 kardió edzésem van, mivel az én kategóriámban elengedhetetlen a feszes és nőies alkat, amihez aerob mozgás is szükséges. Kategóriám a testépítés legalsó foka, ahol tónusosnak és formásnak kell lenni, de ügyelnem kell arra is, hogy ne legyek túl szálkás.

Valamelyest beleláttam már a testépítés és a fitnesz versenyek világába, könnyen rá lehet kapni a versenyek ízére. Te hasonlóképp érzel? 

Többen mondák már, hogy látszik rajtam mennyire élvezem, amikor a színpadon állok, imádom azt a pillanatot! Az első versenyemet aranyéremmel zártam, azóta rabja vagyok ennek a sportnak. Nem az a célom, hogy címeket halmozzak fel, hanem hogy minél nívósabb külföldi versenyeken mérettessem meg magam.

Virág az Arnold Classic verseny után büszkén pózolt

Tegyük fel, hogy az edzőteremben egy számodra ismeretlen ember odamegy hozzád kérdezni valamit, amikor éppen keményen edzel. Magadba fordulva edzenél tovább vagy félbeszakítva a mozgást válaszolnál neki,  te melyik típus vagy? 

Általában nem egyedül edzek, az edzőm mindig ott van mellettem. Többször volt már olyan alkalom, hogy két gyakorlat között odajöttek hozzám, akkor kedvesen mondtam, hogy sajnos most nem tudok beszélgetni, de ha végeztem az edzésemmel szívesen válaszolok a kérdésekre.

A rajongói oldaladon edzéssel és táplálkozásokkal kapcsolatos tanácsokat is megosztasz. Mit javasolsz azoknak, akik szénhidrát vagy édesség orientáltak, de sportolnak is?

Egy minimális szénhidrát bevitelre szükség van. Ilyenkor ehetünk rizst, vagy valamilyen teljes kiőrlésű kenyeret/tésztát, de az édességet és finomított élelmiszereket kerüljük. Aki azonban egyáltalán nem bírja ki édesség nélkül, azoknak protein szeleteket  vagy a fehérje turmixokat ajánlok. Finomak és magas a fehérje tartalmuk, ami elengedhetetlen az izom növekedéséhez.

A mozgalmas életmódod mellett két egyetemre is jársz, jogot és politológiát tanulsz. A fő csapásirány a sport marad vagy a későbbiekben más foglalkozás felé is nyitnál?

Az egyetem elvégzése után szeretnék büntetőjogra szakosodni. A testépítés a hobbim és addig szeretném csinálni, amíg örömömet lelem benne, nem tudom az életemet elképzelni nélküle. Szerintem egy modern nőnek mindig fittnek kell lennie, legyen szó családanyáról, vagy dolgozó nőről, nem hagyhatja el magát senki. Kifogásokat mindig könnyű találni, de ha kitartóan és fegyelmezetten étkezünk és sportolunk, akkor egészséges, fitt és feszes testünk lesz. A mondást mindenki ismeri: Ép test, ép lélek!



Ha három év múlva találkoznánk, szerinted miről  mesélnél,  mi zajlik éppen az életedben?

Bojtárkodom egy büntetőjoggal foglalkozó irodában. Emellett amikor időm engedi, akkor  az  edzőteremben vagyok. Ez a keret, de hogy mivel töltöm ki a képet, azt majd a jövő eldönti!

A Move it, Blondie sportblog olvasói mitől lehetnének még sportosabbak szerinted?

A táplálkozás 70%-ban, míg a mozgás 30 %-ban járul hozzá a vágyott alak eléréshez. Fontos, hogy odafigyeljünk a napi minimum ötszöri étkezésre, a megfelelő mennyiségű és minőségű fehérje bevitelre, valamint a sok folyadék fogyasztására!






0 megjegyzés :

PARTNEREK: