Zene és sport: két dudás egy csárdában - Interjú Voksán Virággal

  • Bejegyezte: Unknown
  • dátum: csütörtök, április 24, 2014 -
  • 0 megjegyzés
Voksán Virág nem szereti, ha csak a Playmate múltjával azonosítják, hiszen zenei felkérései folyamatosak, és már több saját dal is fut a neve alatt. Nem lustálkodik, ha edzésről van szó, mindig talál rá időt és mozgásformát. Állandó céltáblája a kritikáknak, azonban őt ez nem zavarja, csak is a saját céljaira koncentrál.
Voksán Virág
Playmate-ként kerültél a köztudatba, emellett kilenc éve szárnyal már a dj karriered is.

Igen, annak a 2006-os versenynek köszönhetően kapott fel a média, ami kiváló ugródeszka volt számomra, hogy eredményesebben alakuljon a dj karrierem és zenélhessek.

Állandó felkéréseket kapsz itthon és külföldön is. A zene teljesen kitölti az életedet, vagy másra is jut időd ?

Nekem ez a munkám, a hivatásom és a szerelmem is egyben, így emellett más munkára már nem marad időm. A munkámon kívül fontos számomra a sport, a szaunázás, a relaxálás, ezek jelentik a kikapcsolódást.

Mely sportok a kedvenceid?

Néha jól esik megizzadni egy spinning órán, hogy jól elfáradjak az edzéstől, olykor az e-fit-et vagy az edzőtermet preferálom, ha pedig jó az idő, örömmel futok a Margitszigeten. A leghatásosabb számomra ezeknek a kombinációja.

E-fit edzés közben

Az e-fit-et az időtartama vagy a hatása miatt szereted inkább?

Számomra nem olyan fontos, hogy 20 vagy 60 percet edzek egy nap. Az elektromos impulzusoknak köszönhetően az  e-fit olyan izomcsoportokat és mélyizmokat mozgat meg, amelyeket más edzéssel nem tudok elérni. Gondolok itt például a fenék felső harmadán lévő izomra, amit nagyon sok guggolással lehetne erősíteni, de ezzel együtt jár a combok izmosodása is, amit viszont nem szeretnék. Az e-fit edzésekkor mindig maximálisra kérem a fenekem terhelését, ezáltal formálódik szépen és olyan izomlázat okoz a gép, amit még két nappal később is érezni szoktam.

Az elfoglaltságaid mellett mindig szánsz időt a sportra?

Mindig! Ez nem egy „készüljünk a bikini szezonra két-három hónapig” típusú dolog nálam. Már kiskorom óta non-stop, januártól decemberig az életem része a sport. Ha épp nem teniszeztem vagy fallabdáztam, akkor aerobicoztam. Mindig van két-három edzés, amelyeket kombinálok.

Van-e esetleg a hagyományostól eltérő étkezési szokásod? Mennyire figyelsz oda az étrendedre?

Csak reggelire eszem édes és cukros dolgokat, vacsorára  csak sushit, húst, fehérjét, tejterméket szoktam fogyasztani. Tésztát ritkán eszem, kenyeret is alig, a zsíros ételeket pedig kifejezetten nem szeretem. Mindent megeszek, csak nem mindegy, hogy mikor és mennyit.



A külsődből és a sztereotípiákból adódóan negatív vélemények is vannak Rólad. Hogyan kezeled ezeket?

Pont a napokban hívtak meg az egyetlen szlovákiai magyar egyetemre, hogy tartsak előadást, ahol ez is szóba került az életem és a médiában való szereplésem mellett. Azok a vélemények, amelyek eljutnak hozzám, 98%-ban pozitívak, de ezek nyilván egy szűrt rétegtől érkeznek.Vannak persze olyan fórumok, ahol szabadon lehet mocskolódni, itt azért már bőven találhatunk velem kapcsolatos előítéleteket és kritikákat. Szeretek magyar lenni és itt élni, de nem kultiválom az irigységből fakadó rosszindulatot. Már megszoktam ezeket, és csak akkor foglalkozom a negatív kritikával, ha megalapozottan mondják – ez kevesebb alkalommal van így. A karrierem elején bőven kaptam a savat, hiszen én voltam az első Playmate múlttal rendelkező dj. Utólag azt gondolom, ez a poszt inkább hátráltatott, mivel sokan előítéletesek voltak velem emiatt. Kemény és kitartó munkával  elértem, hogy az elmúlt 3-4 évben már szakmailag is elismerjenek. Sok az olyan példa, hogy előképzettség és OKJ-s vizsga nélkül dj-nek áll egy lány, akinél csak az a fontos, hogy  jól nézzen ki, és legyen egy fejhallgató a fülén. A menedzsere  jóval kevesebb pénzért ajánlja ki a kluboknak mint, amit egy hivatásos lemezlovas kérne, és máris dj-nek van kikiáltva az illető, holott nincs meg az elegendő háttértudása.

Milyen projektjeid futnak jelenleg? Gondolok itt turnéra, új számokra…

Az Axwell énekesével, Max C-vel másfél éve debütált az Are you ready című számunk. Ezt a zenét két hazai dj kollégámmal újragondoltuk és 2014-es verzióban elkészítettük. A hivatalos megjelenés nemsokára várható…



Melyik az a kedvenc számod, amit akármikor, akárhányszor hallgatsz meg, sosem lesz unalmas számodra?

Legalább 10-12 éve szeretem a Guru Josh Project - Infinity című számát. Már egy párszor újra alkották és az éppen aktuális verziót szoktam is játszani a bulijaimban, hiszen egy nagyon pozitív, fülbemászó dalról van szó. A másik nagy kedvencem a Sono - Keep control c. dala, amit szintén örömmel játszok néhány szettemben.

Melyek az életed alapvető motivációi és húzóerői?

Az élet minden területén nagyon maximalista vagyok. Szeretek fejlődni és előre haladni, jobbá tenni magamat. Edzeni is egyedül járok, soha nem volt huzamosabb ideig edzőpartnerem, nem találtam ugyanolyan kitartó és megbízható társat.


0 megjegyzés :

PARTNEREK: