Szabad levegő és szórakozás: kültéri fitneszterem (videóval)

Eljátszottál már azzal a gondolattal, hogy milyen lenne szabadtéren, jó - vagy akár kevésbé ideális - időben fitnesz gépeket használni egy kiadós bemelegítő futás után? Ha Budapesten vagy valamelyik nagyobb vidéki városban élsz, biztosan találkoztál már a kültéri fitnesz termek valamelyikével, amelyeket bármikor bárki kipróbálhat. Egy személyi edző segítségével górcső alá vettem pár ilyen gépet: beszéltünk arról, mik a helyes kivitelezések, a megfelelő ismétlésszámok, és mindezeket természetesen ki is próbáltam a saját bőrömön!







A személyi edző honlapja: http://www.szivoszoltan.hu/

Videó: Láposi Dávid


5 megjegyzés :

  1. Hol keszült ez a video?? :) Nagyon helyesnek tetszik lenni az edzõ bà'nak. ♥♥ :*

    VálaszTörlés
  2. Szia!

    Vérmezőn voltunk, a Déli pályaudvar mellett! :)

    VálaszTörlés
  3. Szia!
    Nagyon örültem a videónak, és az egész blog remek ötlet. Viszont sajnos most a videó megnézése után kis hiányérzetem maradt, mivel csak nagyon kevés eszköz használatát mutattátok be. Ott a háttérben még láttam jópárat, és van amelyikről gőzöm nincs, mit kellene vele csinálni... :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!

      Ennek az az oka, hogy nem akartunk nagyon hosszú videót készíteni! Ezért kiemeltünk pár gépet a bemelegítéshez, illetve a test alsó és felső részére szóló gyakorlatokat, mivel több gép is fedi egymást. Ha kérdésed lenne az eszközök használatát illetően, a személyi edzőhöz nyugodtan fordulhatsz, tud segíteni! :)

      Leld örömödet továbbra is a cikkeimben, köszönöm, hogy írtál! :)

      Barbi

      Törlés

PARTNEREK: