Így néz ki a deszka és a roller „gyermeke”: Snowscoot

Tél, Eplény, ragyogó napsütés és a hajam még mindig tart…


Úgy kezdődött a történetünk, hogy három jótét lélek elindult, hogy kipróbálja a hó-roller-bicikli-szánkó-deszka akármit, ami Snowscoot névre hallgat, és amit tőlünk nyugatabbra már nagyon is jól ismernek. Akkora szerencsém van, hogy az elsők között tesztelhetem ezt az eszközt itt Magyarországon!


A bevezető gyakorlás után bátorságomat fitogtatva a dombokon összes sí tudásomat és merészségemet összeszedve fél-driftelek, olykor elvágódok, majd esve bár, de törve nem, tovább siklok. Kicsit ijedten konstatálom, hogy a jégen szivatósabb a csúszkálás, kis sasként kapaszkodom a kormány markolatába, amibe még a váll-és a lapockaizmaim is „beledurrannak”.


Az élmény mindenért kárpótol. Mint amikor kis tacskó koromban tanulgattam az egyensúlyozást a sílécen, eleinte hóekével jártam-keltem, de amint megjött a bátorságom már tudtam haladni. Itt ez egy fokkal nehezebb, de sikerül elérni, amellett is, hogy kérdőjel formájú pupillákkal néznek rám az emberek a pályán, miközben siklom, élvezem a természet és a sport adta szuper egyveleget!


Pontozás:
Minden 10/10, kivéve az edző, mert ő 11/10!
Hogy milyen eszköz is pontosan, hogyan vettem a havas terepet és te ki merd-e próbálni ezt az extrém sportot, megtudhatod a videóból?! (Naná, hogy naná!)

A erről készült videó megnézéséhez kattints a mondatra! Woohooo!

Fotó és videó: Láposi Dávid

0 megjegyzés :

PARTNEREK: